Stars are shining...

Het is alweer september. Vorig jaar heb ik elke week een kerstkaart gemaakt. Dit jaar begon ik vol goede moed, maar het is me niet gelukt. Nu ik de nieuwe herfst/winter catalogus in handen kreeg en alle nieuwe producten zag, kreeg ik meteen zin om nu toch echt elke week een kerstkaart te gaan maken.

De eerste kaart heb ik gemaakt met de nieuwe "Snowflakes Sentiments Bundle". De teksten van de stempelset "Snowflakes Sentiments" zijn mooi en groot. Een echte blikvanger.



De "Swirly Snowflakes Thinlits Dies" zijn heel gedetailleerd en heb ik hier uit het stevige vellum van Stampin'Up gestanst. Dit velum is zo stevig, dat ik alleen de onderkant hoefde vast te plakken met een stukje washi tape;


Een snelle simpele kaart, maar zelf vind ik het een heel mooi effect geven, zo met elkaar.  Ja, mijn kerstseizoen is begonnen, ik heb er helemaal zin in.


Creatieve groetjes
Mandy 

Reacties