Eastern Palace Suite Deel1

Nog een maand wachten en dan komt de nieuwe catalogus uit....ik kan niet wachten. 
Jij ook niet?
Dan heb ik iets leuks voor je. Stampin'Up! heeft een pre-release. Dat betekent dat je nu ook al iets kan bestellen uit de nieuwe catalogus.....dus nog voor de catalogus uit is!!!!
Het gaat om 2 bundels die draaien om de nieuwe set  "Eastern Palace Suite".  



Natuurlijk heb ik zelf al met deze set gewerkt en ik moet zeggen dat het erg verslavend is....dit is nou echt een veelzijdige set!!! Daarom laat ik deze week verschillende kaarten zien, die ik heb gemaakt met deze set.



         
Als je goed kijkt zie je meteen de nieuwe incolor " Lemon Lime Twist" 
Nu al een favoriete kleur van mij.

Met de Dies van deze set zijn de mogelijkheden eindeloos.
Een collega heeft hier een hele leuke film over gemaakt.
(engels-talig, maar de beelden spreken echt voor zich)




En dan nu de leuke aanbieding van Stampin'Up!
Bij de bundels zitten ook 3 nieuwe incolors!!!!



Bij deze bundel (€73,50) krijg je 20 Very Vanilla Note Cards & Envelopes t.w.v. €7,50 GRATIS erbij.




Bij deze 2e bundel (€125,75) krijg je 40 Very Vanilla enveloppen EN 24 vel van het allernieuwste Very Vanilla Thick Card Stock samen t.w.v. €16,50 GRATIS erbij.


Heb je interesse laat het dan weten. Vrijdag gaat er weer een verzamelbestelling uit

Groetjes Mandy










Reacties