November Online Workshop

Hij is iets vertraagd, maar ook deze maand heb ik weer een online workshop. De decembermaand komt dichterbij en daar past het mooie designpapier 
"Presents & Pinecones" helemaal bij.
Ik heb al een stapel kerstkaarten liggen, aangezien ik heb geprobeerd elke week er 1 te maken met mijn moeder. Dus nu de hoogste tijd voor doosjes. Zelf vind ik het leuk om in december iemand te verrassen met een aardigheidje. Gewoon om te bedanken, of om te laten zien hoe blij ik met hem/haar ben. Een mooie verpakking, waar extra aandacht aan is besteed, vind ik daar helemaal bij passen. Vandaar dat ik in deze workshop 2 verschillende doosjes ga maken. 


Zie je de belletjes en de mini pinecone...zo schattig

Natuurlijk zit er genoeg materiaal in de kit om beide doosjes 2x te kunnen maken en dan houd je weer genoeg over voor die "laatste" kerstkaarten. Het voorste doosje heb ik al vaker op mijn blog gezet en ik kreeg steeds de vraag hoe ik die maakte. In deze online workshop laat ik het stap voor stap zien en kan jij er in je eigen tijd mee aan de slag. Dat is toch het voordeel van zo'n workshop, vind ik. Voor meer info klik op HIER . Heb je interesse mail dan naar
mandybuckens@gmail.com

Groetjes Mandy

Reacties

Een reactie posten