Let it snow.....deel 2

Goedenmorgen. Herkennen jullie dat, soms blijft een liedje gewoon in je hoofd hangen. Dit liedje is dan ook al heel vaak door verschillende zangers gezongen, dus dan kan ik best ook een "let it snow" kaart opnieuw maken en in een ander jasje steken. De eerste keer dat ik op de art specially was, leerde ik een leuke techniek, die ik wweer terug zag tijdens de bloghop van een paar weken terug op het blog van Linda. Vandaag ben ik dus daar weer eens mee aan de slag gegaan samen met de stempelset Snow Place. 



Je gebruikt een hele stapel sticky notes en maakt verschillende vierkanten. Die je met behulp van inkt en daubers inkleurt. Een heel leuk ontspannen werkje, vind ik.


Daarna stempel je met de bijpassende inkt de sneeuwpop en zijn attributen erbij. En natuurlijk mijn tekst...waar het allemaal mee begon "let it snow"
Vanavond gaat er weer een verzamelbestelling uit, zoals elke vrijdag. Wil je ook nog wat mee bestellen mail dan snel naar mandybuckens@gmail.com

Gebruikte materialen
Stempelset: Snow place
Cardstock: Whisper white, pacific point
Inkt: Pacific point, bermuda bay, pool party

Fijn weekend
Mandy

Reacties