Exploding...

Het is maandag dus eigenlijk project life dag. Nu ga ik morgen met vriendinnen rond de tafel aan mijn project life album werken, dus ik dacht ik stel het een dagje uit.

Vandaag een ander projectje een " Exploding Box".  Zaterdag 20 februari gaan we ook zo'n Exploding Box maken (alleen gevuld met lekkers). Er zijn onverwachts een paar plekken vrijgekomen, heb je ook zin om deze box te maken klik dan HIER voor meer informatie.

Ik heb deze Box gemaakt met het "Gift Box Punch Board" en gebruikte het nieuwe dsp "Botanical Garden"

Boven op de Box heb ik een bloem gemaakt mbv de stempelset "Friends&Flowers"en bijpassende pons "Festive Flower Builder"


En als je de band eraf haalt "explodeert"de Box...... Deze heb ik voor een vriendin gemaakt, gevuld met zaden voor haar tuin. Ik vind dat helemaal bij dit mooie dsp papier passen. En nu het tuinseizoen bijna begint, dacht ik, dit is toch een leuk aardigheidje om te geven.


En midden in plaatste ik een klein plantje, om alvast het groen in huis te halen.......om de pot nog een strookje dsp, precies de andere kant van het vel waarmee ik de box "aankleedde"


Heb je ook zin om zo'n Exploding Box te maken, meld je dan snel aan.....

Groetjes Mandy

Reacties