Nieuwe catalogus


Ja, ja....dit is het dan....de nieuwe seizoenscatalogus van Stampin' Up!!
En ik kan je vertellen, die is SCHITTEREND.
Ik heb het al zo vaak doorgebladerd en echt....iedere keer zie ik weer nieuwe dingen.
Ik moet ook bekennen dat ik al veel producten in huis heb en ik bruis over van de ideeën!
Ik ben dan ook al bezig met de voorbereidingen van de party, deze geef ik in de eerste week van januari. Op deze avond of morgen kun je de catalogus inkijken en de nieuwe producten die ik heb in het echt bekijken. Ik heb natuurlijk ook voorbeelden erbij staan om je te inspireren.
Zoals jullie weten is er op de party ook altijd een Make & Take, dan kun je even aan de slag met een van de producten. Dit alles onder het genot van een kop koffie/thee en wat lekkers. Er is zo veel animo dat ik een extra datum heb gepland.
De party's zijn op de volgende data:

Maandag 4 Januari van 19.30 - 21.30 uur. (=VOL)
Woensdag 6 januari van 10.00 tot 12.00. (nog een paar plekjes vrij)
Vrijdag 8 januari van 19.30 - 21.30 uur.

En zoals altijd is deze party gratis.
Heb je ook zin om te komen, mail me dan gerust: mandybuckens@gmail.com


Heel leuke is tevens dat tegelijk met de nieuwe catalogus, de SAB-periode begint. De leukste tijd van het jaar. De SAB-periode is van 5 januari t/m 31 maart. Bestel je in deze periode voor 60 euro dan mag je een gratis product uit de SAB-catalogus. bestel je voor 120 euro, dan 2 gratis producten enz.
En ik kan je vertellen....het zijn weer geweldige producten!! :-)

Fijne dag verder.
Groetjes Mandy

Reacties