Nieuw...nieuw...nieuw

Zaterdag is het zo ver....een hele dag Stampin'Up! met alle demo's van Nederland. Bij zo een dag hoort ook "swappen". Ruilen van een handgemaakte kaart/doosje of iets anders, met een andere demo. En natuurlijk ben ik lekker aan de slag gegaan.....hier een foto van de "ingredienten". Als je goed kijkt, zie je allemaal nieuwe producten van Stampin' Up! Het eindresultaat laat ik pas na zaterdag zien.


Ben je ook nieuwsgierig na de nieuwe producten en catalogus van Stampin"Up!? Volgende week geef ik een Gratis Party bij mij thuis. En omdat ik zoveel aanmeldingen kreeg, heb ik een 2e avond gepland: Dinsdag 26 mei om 19.30 uur
Voor meer informatie klik ----hier----

En voordat we beginnen aan zoveel mooie nieuwe producten...nog even een kaartje gemaakt met de  retired set "tape it" (€19,46). Deze set is nog te verkrijgen tot 2 juni....zolang de voorraad strekt. Deze kaart had ik nog samen met mijn moeder gemaakt op vakantie...maar door alle drukte hier, was ik deze nog vergeten te laten zien....een schuifkaart



Creatieve groetjes Mandy

Reacties

  1. Een mooi schuifkaartje ! Wat zijn de nieuwe spulletjes tof , ik ben benieuwd naar zaterdag
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave schuifkaart! Leuke kleurencombi heb je uitgekozen...
    Succes met je swaps en wie weet spreken we elkaar zaterdag ;)
    Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten