Blendabilities

Vandaag is het nieuws gekomen vanuit Stampin'Up! dat de blendabilities uit het assortiment zijn gehaald. En deze beslissing is definitief. De blendabilities komen niet meer terug. Ik baal hier zelf ook enorm van, want zoals jullie weten  ben ik een groot fan van de "blendies". Maar ik snap het besluit ook wel. SU gaat alleen voor de allerhoogste kwaliteit en de fabrikant kon geen topproduct meer garanderen en ook niet aangeven dat het probleem opgelost kon worden. Vandaar deze beslissing.
Om toch nog even "afscheid"te nemen...mijn laatste projecten gemaakt met de blendies..... 







links "mijn pauw"

rechts de pauw van
Lida, waar ze een mooie prijs mee won bij de 1# cahllenge van het   challenge blog van team utopia







mijn paaskaart gecase-ed van pinterest

Mijn bedankkaartjes van de vorige verzamelbestelling

Tja ik blijf ze natuurlijk zelf wel gewoon gebruiken, want het zijn echt SUper markers en ik hoop dat SU in de toekomst ooit weer met alcoholmarkers komt.....

Groetjes Mandy



..







Reacties