Relaxte Pauw

Ik heb een heel leuk nieuwtje te vertellen, maar eerst....

Ben ik heerlijk een weekend weggeweest naar Zeeland. En ik had zowaar de tijd om een paar kaarten te maken. Net voor ik wegging, had ik een mooie kaart gezien van  Keith Rueda . En nu ik toch tijd had, ben ik lekker aan de slag gegaan met mijn blendabilities. Het resultaat.....


Deze stempel inkleuren stond al heel lang op mijn verlanglijstje, zo mooi om met je Blendabilities te doen. Ik word hier altijd heel rustig van. Heerlijk dus om na een dag zwemmen, lopen over het strand, winkelen, uiteten ..... hiermee aan de slag te gaan. Hier nog een foto


Hij is echt schitterend de "Perfect Peacock" Stempel. 

En nu nog een heel leuk nieuwtje......

Vanaf 1 maart tot 31 maart

Zijn er 4 nieuwe SAB kadootjes
om uit te kiezen

 


6 maart plaats ik weer een verzamelbestelling!

Als je voor €60,- bestelt, mag je gratis een van bovenstaande (of een andere uit de SAB folder) uitzoeken! En krijg je weer 3 spaarpunten erbij!


Fijne dag,
Mandy

Reacties

Een reactie posten